Nem néztem meg pontosan, hány rész van még hátra, de közel lehet a vég, mert megint kezd minden szétesni. Csenková gyorsan lefekszik a kislány (súlyosan részeg) apukájával, akire vigyáz, csak, hogy neki is lehessen gyereke. Mármint nem saját, mert hát klimaxol, ezt már csak az orvosi titoktartásra tekintettel is elárulta a pszichiátere, hanem abban az értelemben, hogy néhány laza csípőmozdulattal helyet csinál magának a családban. A faszi egyébként egy személyiségzavaros, kényszeres alkoholista, de Csenkovát elvakítja az anyaszerep. Ez az igen kétes idill viszont nem tart sokáig. Csenková kocsijába belemegy ugyanis egy teherautó- Csenková sérülés nélkül, tökéletes sminkkel és hajkoronával száll ki (szinte csak azt nem mondja: Erős szélben összetartja!), ellenben a kislány elrepül valahová. Később meglesz, egy újonnan beszerzett combcsonttöréssel együtt. A drámai helyzetet kicsit hígítja, hogy Csenková jól láthatóan másodpercekkel az előtt elhárító manővert végez, hogy a teherautót egyáltalán észlelné, de hát ez a hetedik érzék még biztos csehszlovák örökség. A műtétet Balfasz Doktor (Inszeminová lányának férje, akinek a dramaturgiai segge van) kapja, amitől Csenková teljesen lefagy. Az egy dolog ugyanis, hogy elviszi valaki gyerekét kocsikázni és kiröpteti a járműből, de az azért mégse járja, hogy olyannak hagyja megoperálni, aki jó eséllyel más betegséget is műtene bele. Blazejt akarja, de Blazej éppen nem ér rá, mert a privatizáció összeomlóban, a feleségének meg valami nőgyógyászati daganata van (ettől pedig Blazejnek lelkiismeret-furdalása, mert felmerül benne, hogy lehet, hogy az, hogy a nő összegörnyedve nyögött a kanapén, diagnosztikus jel lehetett, amit ő simán negligált és elment a festőműterembe kefélni). A lényeg, hogy Balfasz Doktor elkezdi a műtétet, de Csenková direkt meredten nézi kintről, hogy biztos elcsesszen valamit. A várakozásoknak megfelelően a doktor ettől belassul, az anesztes elkezd jajgatni, hogy melegítve is elég hideg már a gyerek, szóval, egy szó mint száz, Csenková kiharcolja, hogy ő csinálhassa meg a műtétet. Meg is csinálja, de az alkoholista, kényszeres, személyiségzavaros faszit a dolog annyira sokkolja, hogy nyomban összeborul a gyerek anyjával (aki ellen korábban bírósági távoltartási végzést kért, ez is mennyire proletár). Szóval Csenková műanya-szerepének itt vége is szakad. A végén előkerül Blazej, aki nyugtatgatja, hogy semmi baj, ő mindig is tudta, hogy Csenková kb. magánélet nélkül fog megdögleni a műtőasztal mellett, és ha már így van, akkor be is állhatna dolgozni, mert túl sokan vettek ki szabadságot.