A sorozat valószínűleg legkellemetlenebb része. A már megszokott módon egy történés van, a többi csak díszlet. Az alcím az, hogy "az eladónő győzelme", de ez a bizonyos eladónő a szó legkomolyabb értelmében vesztes. Szóval adott ez a relatíve azért jól kinéző, negyvenes nő, Kalasková, aki teljesen odavan a közepesen randa és taszító férjéért- ez utóbbi gyárigazgató. A gyárigazgató elvtárs valami 20 évvel fiatalabb textilbolti eladónővel csalja, aki megint csak sokkal jobban néz ki, mint amilyen ez a faszi valaha lehetett volna férfiban (és ez a motívum amúgy a Kórház a város szélénben is mindig ott volt, hogy jó nők + faszik a gáztól az okádékig vonalon). Kalasková rájön, és ahelyett, hogy kibaszná az elvtársat (a Kórház a város szélénben ez már az alapértelmezett megoldás), elkeseredett harcba kezd érte. Ez a kisebb gond, a nagyobb baj az, hogy mindenki biztatja, hogy igen, ezt helyre kell hoznia. Mármint neki. Akit megcsaltak. Többek között elmegy a szerető textilboltjába botrányt csinálni, kizárja a férjét a lakásból, bepanaszolja a szakszervezetnél, stb. A sikert végül a videon látható megoldás hozza el: Kalasková becsődíti az egész családot a férje egyik értekezletére, ahol a gyerek a rokonság támogatásával előadja a kis magánszámát. Ez meg is teszi a hatását: az epizód végére megint egy boldog családot láthatunk, csak még mielőtt beszállna a kocsiba (kék Skoda 100), Kalasková sírva magyarázza Annának, hogy ő csak a gyerekért csinálta. Gratulálunk, kurva nagy győzelem. Tiszta deprimáló az egész.
Anna romantikus afférja folytatódik a pedofilszerű statikussal, aki piros Skoda 100-zal jár.